Prekių pristatymo sąlygos

PREKIŲ PRISTATYMO SĄLYGOS LIETUVOJE

Lietuvoje prekės pristatomos per 7-14 darbo dienų. Sugriežtinto karantino, didelio šalčio/snygio atvejais šis terminas pailgėja iki 14-21 darbo dienų. Nemokamas pristatymas perkant už 400€ ir daugiau.
Pristatymo kainos apskaičiuojant suformavus pirkinių krepšelį ir pasirinkus pristatymo būdą.

Prekių pristatymo sąlygos į Latviją ir Estiją

Prekių pristatymas Latvijoje ir Estijoje per 7-14 darbo dienų. Prekes pristatome naudodamiesi Omniva ir DPD, DHL teikiamomis paslaugomis. Pristatymui į Latviją ir Estiją nemokamo pristatymo nuolaida (perkantiems už 400 € ir daugiau) netaikoma.

Prekių pristatymas į kitas šalis

Į kitas šalis prekės pristatomos per 14-21 darbo dienų. Prekes pristatome naudodamiesi AB „Lietuvos paštas” paslaugomis. Pristatymui į kitas šalis nemokamo pristatymo nuolaida (perkantiems už 400 € ir daugiau) netaikoma.

Jei norite užsakyti į kitas šalis, prieš perkant skambinkite: +370 63368965 arba parašykite: info-neon@neonpulse.lt kad galėtume paskaičiuoti siuntimo išlaidas.

Pristatymo informacija

Klientas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis yra pateikiamas suformavus užsakymą. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats Klientas.
Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui Lietuvoje per 7-14 darbo dienų po užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip.
Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui kitose ES šalyse per 14-21 darbo dienų po užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip.
Prekių kiekį ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę iš kurjerio, Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta.

Pastabos


Visas pastabas dėl akivaizdžių Prekių trūkumų Klientas privalo pareikšti raštu priimdamas Prekes. Pretenzijas dėl Prekių paslėptų trūkumų Klientas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo Prekių gavimo dienos. Kitaip laikoma, kad preke Klientas patenkintas ir neturi jokių priekaištų Pardavėjui.
Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą. Klientas sutinka, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
Klientui apmokėjus už Prekes Pardavėjas Klientui el. paštu išsiunčia sąskaitą faktūrą.
Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Klientui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
Neoninis pulsas internetinėje parduotuvėje užsakymai priimami ir vykdomi kasdien.

Pirkinių krepšelis